• 20 Dakika 1. Bölüm ?zle

     

    20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle Ä°lk Bölüm Ä°zle, 20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle Ä°lk Bölüm full izle, 20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle Ä°lk Bölüm hd izle, 20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle Ä°lk Bölüm tek parça izle. Ali ve Melek hayatları boyunca bugün ellerinde tuttukları tapu için çalışırlar.  20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle

    Sohbetimiz sırasında, "Siz beni tiyatroya aşık eden insansınız. Sizinle ilgili kiminle konuÅŸsam, "O bir sahne hayvanıdır. Özel yetenektir" diyor dedim kendisine. Ancak evlerinin en mutlu gecesinde, polisler Melek Halaskar için gelir ve Melek'in hapishaneye varacak yolculuÄŸu baÅŸlar. Ali içinse baÅŸlayan, hayatının aÅŸkını kurtarma mücadelesidir... Bana, "Böyle övgü dolu sözler söylendiÄŸinde, "Ya ben de bir gün kendimi kandınrsam" korkusu yaşıyorum, o yüzden kaçıyorum bunları duymaktan. DiÄŸer tarafta ise eski belediye baÅŸkanı, komadaki oÄŸlunun başında, cinayet zanlısı Melek Halaskar'ın peÅŸini bırakmamaya yemin eder. Acımasız cezaevi muavini, dört duvar arasında Melek'in ensesinden ayrılmaz.  20 Dakika Ä°zle, Ä°ki küçük çocuk, annelerinin yokluÄŸunda babalarından cevap beklerken Ali ise çıkış yolu aramaktadır... Ä°ki saat boyunca çok iyi bir oyuncu, onun da ötesinde dünya güzeli bir insanla sohbet etmenin tadını çıkardım. Bugüne kadar elleri bile ayrılmayan Ali ve Melek, birbirlerinden uzakta uzun bir yola çıkacaklar. Melek için 20 yıl, Ali için 20 dakika... Yeni yıla yeni bir diziyle 'merhaba' diyeceÄŸiz. BaÅŸrollerini Ä°lker Aksum ve Tuba Büyüküstün'ün paylaÅŸtıkları '20 Dakika', 1 Ocak Salı akÅŸamı saat 20.00'de Star TV ekranında olacak. 20 Dakika Son Bölüm Ä°zle YönetmenliÄŸini Serdar Işık'ın, senaristliÄŸiniyse Kerem Deren ile Pınar Bulut'un üstlendikleri Ay Yapım imzalı bu dizinin seyirciyle buluÅŸacağı günü iple çekiyorum. Bunun baÅŸlıca nedeni, kadrosunda Bülent Emin Yarar'ın, yani beni tiyatroya aşık eden adamın da bulunması.

    Diziyle ilgili ilk haberi yaptığımız gün gazetede, "YaÅŸasın, Yarar'la röportaj yapacağım" diye sevinç çığlıkları atan ben, geçtiÄŸimiz perÅŸembe günü, yaÄŸan kara ve topuÄŸumu çatlattığım için ayağımda olan alçıya aldırmadan soluÄŸu kendisinin yanında aldım. 20 Dakika 1. Bölüm Ä°zle


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :