• Benim ?çin Üzülme 3.Bölüm ?zle

     

    Benim İçin Ãœzülme 3.Bölüm Ä°zleDiÄŸer yandan, AvcıoÄŸlu ailesinin yıllardır evinden uzak kalan baÅŸarılı, zeki ve yakışıklı oÄŸlu Sinan, onu öz oÄŸlu gibi seven maden kralı ÅžahinYılmaz’ın genç ve güzel eÅŸi KılıçoÄŸlu’larından Bahar’la tanışacaktır…Birbirinden farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle, apayrı coÄŸrafyalarda, farklı dillerde anlatan; Ä°stanbul’ dan Batum’ a, Kars’ tan Artvin Hopa’ ya kadar uzanan bir aÅŸk masalı”BENÄ°M Ä°ÇÄ°N ÜZÜLME” yüreÄŸinize dokunacak. Yapımcılığını Murat Tokat’ın üstlendiÄŸi dizinin hikayesi ise Mahsun Kırmızıgül’e ait. Kırmızıgül aynı zamanda dizinin genel yönetmenliÄŸini de yapıyor.  Çekimleri Kars, Batum ve Hopa’da gerçekleÅŸecek olan BENÄ°M Ä°ÇÄ°N ÜZÜLME‘nin yönetmenliÄŸini ise genç yönetmen Serkan Birinci yapıyor. Benim Ä°çin Üzülme 3.Bölüm Ä°zle

    Karadeniz’ in iki köklü ailesinin oÄŸulları kankardeÅŸler Niyazi ve Harun, babasıyla birlikte Karadeniz’e mevsimlik iÅŸçi olarak gelmiÅŸ olan dünyalar güzeli doÄŸulu kız, Buke’ ye aşık olurlar… Bu aÅŸk, iki aileyi de sonu gelmez acılara sürükleyecek, geri dönülmez bir çatışmanın fitilini ateÅŸleyecektir. Åžahin’in iÅŸlerinin başına geçirmek istediÄŸi Sinan ve karısı Bahar’ı; iki ailenin aklına bile getirmek istemeyeceÄŸi çok farklı bir gelecek bekliyordur. Ayrıca dedesinin baskılarına boyun eÄŸmeyip Batum’da bale eÄŸitimi almak isteyen Birgül ile her ÅŸeye raÄŸmen hayata tutunmaya çalışan zihinsel özürlü abisi Orhan, hayalleri için önlerine çıkan tüm engelleri aÅŸmaya çalışacak ve sonuna kadar mücadele edeceklerdir.Benim Ä°çin Üzülme 3.Bölüm

    BENÄ°M Ä°ÇÄ°N ÜZÜLME‘nin kadrosunda Rana Cabbar, Beyazıd Gülercan, Sacide TaÅŸaner,Ünal Silver, Rüçhan Çalışkur, Necmeddin ÇobanoÄŸlu, Yasemin BüyükaÄŸaoÄŸlu gibi usta isimlerin yanı sıra Öykü Çelik, Fulya Zenginer, Selin Åžekerci, Tansel Öngel ,ÇaÄŸlar ErtuÄŸrul gibi birbirinden baÅŸarılı oyuncular yer alıyor.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :