• Benim ?çin Üzülme 9. Bölüm ?zle

     

     Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm Ä°zle Benim Ä°çin Üzülme 1 Ocak Ä°zle. Mahsun Kirmizigül yazdığı bir tweette "Benim Ä°çin Üzülme dizisinin müzikleri Ocak ayında sizlere ulaÅŸacak." dedi. Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm izle

    Bunun üzerine sosyal medyada hem dizi müzikleri ve hem de dün akÅŸamki bölüm hakkında birçok yorum yapıldı. Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm Ä°zle Benim Ä°çin Üzülme 1 Ocak full izle, Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm Ä°zle Benim Ä°çin Üzülme 1 Ocak hd izle, Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm Ä°zle Benim Ä°çin Üzülme 1 Ocak tek parça izle... Müzikleri Nail Yurtsever'e ait olan, ilk bölümünden beri dikkat çeken bu müzikler için dizinin proje sahibi Mahsun Kırmızıgül Twitter'dan dizi fanlarına sevindirici bir haber verdi. Nermin’in evi terk etmesiyle Niyazi ile Buke’nin hayalleri bir kez daha suya düÅŸmüÅŸtür.  Benim Ä°çin Üzülme izleBenim Ä°çin Üzülme Son Bölüm izle Åžimdi bütün aile Åžahin’in de desteÄŸiyle Nermin’i saÄŸ salim bulmak için zamanla yarışacaktır. Öte yandan Resul uzaklara gitme kararı alan Harun’u ÅŸeytanca planlarına alet etmeye çalışacaktır. irbirinden farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle, apayrı coÄŸrafyalarda, farklı dillerde anlatan; Ä°stanbul' dan Batum' a, Kars' tan Artvin Hopa' ya kadar uzanan bir aÅŸk masalı"BENÄ°M Ä°ÇÄ°N ÜZÜLME" yüreÄŸinize dokunacak. OÄŸlunun acısını unutamayan ve onun ölümünden Buke'yi sorumlu tutan annenin feryatları ise herkesi ekrana kilitledi.

    Öldükten sonra ilk defa oÄŸlunun odasına giren annenin feryadının ardından çalan Karadeniz'li müzik grubu Marsis'in Nana adlı ÅŸarkısı tüm Türkiye'yi derinden etkiledi.  Benim Ä°çin Üzülme 9. Bölüm izle


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :